تحقیق تأثیر اندازه جداره بر بازده­ انرژی ساختمان‌ های قاب چوبی

دسته بندي : مهندسی عمران » ساختمان و سازه
دانلود تحقیق در مورد تأثیر اندازه جداره بر بازده­ انرژی ساختمان‌ های قاب چوبی،
در قالب doc و در 13 صفحه، قابل ويرايش، شامل:

چکیده
مقدمه
طراحی خانه‌ ها با قاب های چوبی پیش‌ ساخته
پیشنهادات اساسی برای طراحی خانه‌ ها با بهره‌ وری انرژی
مطالعه عددی
مدل شبیه‌ سازی
ساختمان
جداره ها
آب و هوا و جهت‌ گیری
سایه اندازی
دست آوردهای داخلی و HVAC
پارامترهای متفاوت
توزیع نرم ‌افزار و روش محاسبه
نتیجه و بحث


چکیده تحقيق:
رشته های رقابتی ساختمان‌ های مسکونی به این نتیجه رسیده‌ اند که ساختمان الواری پیش‌ ساخته امروزی، بسیار با ارزش است و توانایی برطرف کردن همه نیازهای جامعه و محیط زندگی ما را دارد. به علاوه، به علت نیاز شدید به انرژی، میل به استفاده از بخش وسیع‌ تری از دیوار شیشه‌ ای باعث ایجاد جنگ جهانی می‌ شود. لذا هدف این تحقیق این است که راه‌ های مختلف استفاده از مصالح صفحه‌ای شیشه‌ ای را به جای مصالح چوبی و یا صفحه‌ های گچی در دیوارهای قاب چوبی به عنوان عنصر اصلی باربر در ساختمان‌ های پیش‌ ساخته بررسی کند. با تمرکز بر نیازهای سالیانه انرژی برای گرمایش، سرمایش. 
این تحقیق بر اساس مطالعه موردی از یک ساختمان دو طبقه با ساختار قاب چوبی پیش ساخته و تحلیل پارامتری از تأثیر نسبت افزایش جداره های صفحه‌ ای است و تفسیر هواشناسی بر طبق قرارداد.
تحلیل‌ ها بر روی دیوارهای خارجی قاب چوبی و عناصر دارای خواص گرمایی متفاوتی انجام شده‌ اند. درحالی‌که بقیه پارامترها، مانند پلان همکف مدل همانند سیستم فعال، کف و سقف دان مجموعه عوامل ثابت هستند. ارائه تصویری شامل یک تابع منحنی از انرژی سالیانه مورد نیاز برای گرمایش و سرمایش است که به نسبت پهنه جداره به نسبت سطح کلی محیط در نمای خارجی جنوبی بستگی دارد.
نتیجه تحلیل‌های مقایسه‌ای می‌تواند به عنوان یک منبع برای مهندسان عمران و معماران در تحقیق‌های تقریبی برای کاهش انرژی به همراه موضع‌گیری‌های مختلف و نسبت سطح  جداره ها به کار روند. در حالی‌که استفاده از عناصر دیوارهای قاب چوبی پیش‌ ساخته متفاوت است، به‌ عنوان مثال از تعدادی از اصول انرژی جدید نسبت به عناصر پیش‌ ساخته قاب چوبی قدیمی در ساختمان‌ها.
دسته بندی: مهندسی عمران » ساختمان و سازه

تعداد مشاهده: 13092 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:82 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب doc و در 13 صفحه، قابل ويرايش.