گزارش کارآموزی كارخانه مينوي خرمدره

دسته بندي : کارآموزی » صنایع
دانلود گزارش کارآموزی كارخانه مينوي خرمدره،
در قالب word و در 56 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن گزارش کارآموزی:
تاريخچه كارخانه:
كارخانه صنعتي مينوی خرمدره در 85 كيلومتري شهرستان زنجان در زميني به مساحت 54 هكتار در سال 1352 شمسي به دست آقاي خسروشاهي که زمينها را با  قيمت مناسبي خريداري كرده بود، تاسيس شده است.  در سال 1352 شمسي تقريباً نيمي از ساختمانهاي آن احداث و قسمت زيادي از دستگاه ها از كشورهاي آمريكا، انگليس، آلمان، ايتاليا و چند كشور ديگر خريداري شد و به كشور وارد گرديد و توسط مهندسان همان كشورها پيلوت كارگاه ها طراحي و دستگاه ها نصب شدند.

پس از نصب و راه اندازي دستگاه ها در سال 1352 شمسي تمامي مهندسان و كاركنان خارجي از مسير هدايت كارخانه خارج شدند و آقاي خسروشاهي براي اداره كارخانه از كارگران بومي و متخصصان داخلي استفاده كرد تا اينكه كل كارخانه اي كه اينك وجود دارد، در سال 1354 شمسي به بهره برداري رسيد که در آن زمان يكي از بزرگترين و معروفترين كارخانه هاي توليد مواد غذايي نه تنها در ايران بلكه در خاورميانه بود. تمامي محصولات به علت كيفيت بالا و مديريت ممتاز صادر می شدند تا اينكه با وقوع  انقلاب شكوهمند اسلامي اداره اين كارخانه به دولت سپرده شد و تا كنون نیز، زير نظر مديران دولتي اداره مي شود.

كارخانه صنعتي مينو داراي محصولات متنوعي از قبيل بيسكويت، ويفر، پفك نمكي، كيك، تافي آبنات مي باشد كه متاسفانه به علت ضعف در مديريت و وجدان كاري اكنون بعضي از قسمتها در حال تعطيل شدن و يا تعطيل مي باشند ، مديراني كه بخاطر خود از سرمايه عظيم انساني و ماشيني اين كارخانه چشم پوشي كرده اند. با اين حال اين كارخانه با توليد روزانه 180 تن  مواد  غذايي و 150 تن آرد مورد  نياز  خود  و منطقه مشغول به كار  مي باشد. قابل ذکر است که این کارخانه دارای گواهینامه ISO 9000 نیز مي باشد...
دسته بندی: کارآموزی » صنایع

تعداد مشاهده: 12384 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 57

حجم فایل:64 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:



  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 56 صفحه، قابل ویرایش.