گزارش کارآموزی در معدن سنگ حوض ماهی اصفهان

دسته بندي : کارآموزی » برق و الکترونیک
دانلود گزارش کارآموزی در معدن سنگ حوض ماهی اصفهان،
در قالب word و در 31 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
تاريخچه- نوع محصول- نام واحدهاي مختلف

واحد سنگ بري
سنگ شكن
آپرون فيدر
نوار نقاله
سيستم غبارگير (هيدروسيكلون)
تله شكن
طرح ريزي و تحقيق سيستم كنترل و برقي معدن
كار اتاق سيستم كنترل اوليه


مقدمه گزارش کارآموزی:
امروزه با گسترش و پيشرفت علم تكنولوژي و با بهره گيري از منابع خدادادي، صنايع مادري چون ذوب آهن و ذوب فولاد آلياژي مراحل تكامل و ترقي را با سرعتي محسوس طي مي كنند نياز اوليه اين صنايع را به طور حتم و يقين معادل تامين مي كنند.
در راستاي اين نياز مي توان نياز صنايع ذوب فولاد، ذوب اهن و فولاد آلياژي به سنگ آهن، سنگ آهك و ديگر عناصر و كاني هاي با ارزش معادن اشاره كرد.
هدف از شرح نكات بالا به خاطر اين بود كه اينجانب در اين مركز صنعتي براي طرح ريزي و تحقيق سيستم كنترل و برق شركت صنعتي و معدني حوض ماهي اصفان خواهد بود و چون اين سيستم با تكنولوژي روز پيش مي رود، اميدوارم كه تحقيق و پروژه اينجانب مسمر ثمر خواهد شد.
اين معدن با بهره گيري از تاسيسات و تجهيزات معدني مدرن و كارآمد ذخيره 117380000 تن سنگ آهك مرغوب نياز اين مجتمع (مجتمع فولاد مباركه) را به مدت 76 سال در حد كفايت و حتي بالاتر تامين مي كند.

خلاصه بيان كنم كه اين مقدار زياد سنگ با وجود سيستم برق و اين نعمت بي پايان و خوب و تكنولوژي روز دنيا ايجاد مي شود. يعني با سيستم برق مي توان يكي از نيازهاي مجتمع عظيم فولاد مباركه را ايجاد كرد در راستاي طرح ارتباط با صنعت اينجانب دوره كارآموزي خود را در اين معدن گذارنده و از نزديك با پست برق، شبكه انتقال و توزيع برق، سلول و قسمت هاي برق دستگاهها اين معدن آشنا شدم. همچنين اطلاعات، نقشه هاي برقي و مداري و مراحل توزيع برق را در قسمت هاي مختلف و دستگاههاي اين معدن را از استاد و مداركي كه در اين معدن موجود بود، به دست آوردم و همچنين ابتدا با تجهيزات و ماشين آلات و مراحل كار مجتمع معدني حوض ماهيي آشنا شدم.
دسته بندی: کارآموزی » برق و الکترونیک

تعداد مشاهده: 12774 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 31

حجم فایل:109 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل