گزارش کارآموزی منابع تغذيه، شامل ساختار منبع تغذيه و عيب يابي آن

دسته بندي : کارآموزی » کامپیوتر
دانلود گزارش کارآموزی منابع تغذيه، شامل ساختار منبع تغذيه و عيب يابي آن،
در قالب word و در 57 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن گزارش کارآموزی:
يک توليد کننده سيستم بايستي بتوانند مشخصات فني منبع تغذيه اي که در داخل سيستم هايش از آن استفاده مي کند را در اختيار شما قرار دهد. شما مي توانيد اين گونه اطلاعات را در دفترچه راهنماي مرجع فني سيستم و يا بر روي برچسب هائي که مستقيما بر روي منبع تغذيه نصب شده اند، پيدا کنيد.

توليد کنندگان منبع تغذيه نيز مي توانند چنين اطلاعاتي را عرضه کنند که اگر بتوانيد توليد کننده آن را شناسائي کرده و از طريق وب مستقيما با آنها ارتباط بر قرار نمائيد، ارجحيت دارد. 

مشخصات ورودي بصورت ولتاژ و مشخصات خروجي به صورت آمپر در سطوح مختلف ولتاژ قيد مي شود. IBM سطح، Wattage خروجي را با عنوان Wattage Specified Output  گزارش مي دهد. اگر توليدکننده منبع تغذيه شما Wattage کلي را ذکر نکرده است، مي توانيد با استفاده از فرمول زير ؛ مقدار آمپر را به مقدار وات تبديل کنيد:

Amps×Wattage = Volt
براي مثال اگر يک مادربرد 6 آمپر از جريان 5+ ولت مصرف کند، بر اساس اين فرمول 30 وات مصرف خواهد داشت.

با محاسبه حاصل اين ضرب براي هر يک از خروجي ها و سپس اضافه کردن تمام نتايج به يکديگر، مي توانيد کل مقدار وات خروجي قابل تامين توسط منبع تغذيه خود را محاسبه نمائيد .

جدول (1) خروجيهاي رده بندي شده را در هر يک از سطوح ولتاژ خروجي مشخص شده توسط توليد کنندگان، نمايش مي دهد. با وجود آنکه اين رده بندي ها دقيق هستند، اما براي واحدهائي با Wattage  بالا تر تا حدودي گمراه کننده مي باشند...
دسته بندی: کارآموزی » کامپیوتر

تعداد مشاهده: 14372 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 57

حجم فایل:185 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:



  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 57 صفحه، قابل ویرایش.