تحقیق عوامل، راه ها و موانع پیشرفت چیست و چه چیزهایی مانع پیشرفت ماست؟

دسته بندي : مدیریت » سایر گرایش های مدیریت
دانلود تحقیق با موضوع عوامل، راه ها و موانع پیشرفت چیست و چه چیزهایی مانع پیشرفت ماست؟،
در قالب  word و در 101 صفحه، قابل ویرایش.


پیشینه تحقیق:
در زمینه ترقّی و پیشرفت جامعه و کشور ایران زیاد گفته و نوشته اند. در این زمینه کتاب های مفیدی نوشته و به تفصیل سخن رانده اند، ولی هنوز مطالب ناگفته بسیار است و مسائل جدیدی که هر روز و هرساعت در دنیا پیش می آید و تغییر و تحولاتی که در سیاست داخلی و خارجی کشورها پدید می آورد و روابط بین کشور ها را تحت تأثیر قرار می دهد.

اگر چه سیاست کشور ما مشخّص و بر موازین شرع مقدس اسلام و قوانین مجلس استوار است ولی دیگر کشورها و عمدتاً کشورهای غیراسلامی، محور برنامه ریزی ها و سیاستشان، منافع مادی کوتاه مدت و بلندمدت آن ها است، نه اصول اعتقادی و اخلاقی. برای مثال در جریان مسئله هسته ای کشورمان شاهد بودیم  بعضی از کشورها که به ظاهر با ما همراه بودند، در صدور قطعنامه علیه ایران یا سکوت کردند و یا علیه ایران رای دادند.

پس در زمینه رشد و پیشرفت و استقلال همه جانبه کشور، مطلب زیاد و تابع جریانات سیاسی است. یک روز حکومت غیرمردمی کشور عراق، روبروی جمهوری اسلامی می ایستد و همه امکانات دو کشور که باید برای نابودی دشمن مشترک به کار گرفته شود، نابود می گردد و آن که نفس راحت می کشد اسرائیل است و متّحد اصلیش آمریکا و دیگر دشمنان پشت پرده و پنهانی هر دو کشور که به ظاهر دوستند و در حقیقت دشمن.

ما تحقیق خود را در زمینه پیشرفت و ترقی کشور به پایان رساندیم و یقیناً اگر هم اکنون مقاله ی تحقیقی دیگری می نوشتیم، مطالب جدیدی اضافه می شد، زیرا در این زمینه سخن ناگفته بسیار است .

امیدواریم دانشمندان و نویسندگان متعهّد، در زمینه بیداری و آگاهی مردم مطالب سودمند بنویسند و شاهراه سعادت را بنمایند، توطئه های دشمنان را بر ملا نمایند و با انتشار مطالب مفید و آگاهی بخش بیش از پیش زمینه های توسعه و ترقی کشو ررا فراهم سازند ...
دسته بندی: مدیریت » سایر گرایش های مدیریت

تعداد مشاهده: 10394 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 101

حجم فایل:4,764 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 101 صفحه، قابل ویرایش.