مجموعه 10 مکانیسم شبیه سازی شده در نرم افزار سالیدورک

دسته بندي : مهندسی » مهندسی مکانیک
دانلود مجموعه 10 مکانیسم شبیه سازی شده در نرم افزار سالیدورک،


توضیحات:

در این مجموعه، 10 مکانیسم در نرم‌ افزار سالیدورک به‌صورت آماده و شبیه سازی شده قرار داده شده است.

مکانیسم‌های موجود در این پکیج شامل موارد زیر هستند:

1) مکانیسم پانچ دستي: از این پانچ برای سوراخ کردن ورق یا قطعات نازک استفاده می‌شود. نیروی محرک این پانچ به‌صورت دستی است و پس از عمل پانچ، برگشت به‌وسیله یک فنر انجام می‌شود.

2) مکانیسم موتور استرلینگ: موتور استرلینگ که به آن ماشین استرلینگ هم گفته می‌شود یک موتور حرارتی است که در سال ۱۸۱۶ توسط دکتر رابرت استرلینگ اختراع شد. موتور استرلینگ قابلیت بازدهی بیشتری نسبت به موتورهای بنزینی و دیزلی دارد.

3) مکانیسم بالابر قیچی: بالابرهای قیچی جزو بالابرهای سیار محسوب می‌شوند. از این بالابرها جهت کار در ارتفاع و یا انتقال بار و نفر و انجام امور خدماتی، رنگ‌آمیزی، ساخت سازه‌ها و ساختمان‌ ها و ... استفاده می‌شود.

4) مکانیسم سه‌نظام دستگاه تراش: در تراشکاری از سه‌نظام برای بستن قطعات گرد یا چندضلعی بر روی ماشین تراش استفاده می‌شود. سه‌نظام تراشکاری دارای سه فک و یک آچار است... فک‌ها با گیرکردن به قطعه، باعث نگهداری قطعه بر روی گلوییِ ماشین تراش می‌شوند.

5)مکانیسم آچارفرانسه: آچارفرانسه نوعی آچار با اندازه دهانه متغیر است که به مهره‌ها و یا پیچ‌های شش‌گوش و یا چهارگوش می‌خورد.

6) پولي انعطاف پذير: پولي انعطاف‌پذیر نوعی پولی است که قطر آن به‌وسیله مکانیسم خاصی که در آن به کار رفته، می‌تواند افزایش یا کاهش یابد.

7) گيره رباتيک 5 فکه: گیره رباتیک درواقع نوعی محرک (Actuator) است که می‌تواند در قسمت‌های مختلف جهت برداشتن و گذاشتن قطعات به کار رود.

8) مکانيسم انتقال قطعه: در این مکانیسم با استفاده از حرکت دورانی چند میله که به یکدیگر لولا شده‌اند، قطعه‌ای با عرض مشخص مرحله‌به‌مرحله به جلو رانده می‌شود تا به نقطه دلخواه برسد.

9) موتور بخار: موتور بخار به ماشین گرمایی گفته می‌شود که سیال سیکل گرمایی آن بخار است.

10) موتور 4 سيلندر
دسته بندی: مهندسی » مهندسی مکانیک

تعداد مشاهده: 12128 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: sldprt

حجم فایل:70,383 کیلوبایت

 قیمت: 60,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    برای باز کردن فایل ها از سالیدورک 2016 استفاده نمایید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل قطعات و مونتاژ مکانیسم ها برای سالیدورک