جزوه آموزشی فنون آشپزی آسان

دسته بندي : کارآموزی » سایر
دانلود جزوه آموزشی فنون آشپزی آسان،
در قالب pdf و در 303 صفحه.


توضیحات:
غذاهای ایرانی، جزو غنی ترین و متنوع ترین غذاهای دنیا هستند. در کمتر کشوری می توان این میزان تنوع طعم و مزه و چاشنی را پیدا کرد. به همین دلیل، آشپزی ایرانی نیز جزو سخت ترین آشپزی هاست. آشپزی یکی از کارهای جذاب و در عین حال سخت است که در آن باید ذوق و هنر خود را به کار ببندید تا بتوانید دیگران را راضی نمایید که آشپزی شما واقعا خوب است، البته در این کار بیشتر خانم ها ذوق خود را نشان می دهد و همیشه دنبال جدیدترین روش های پخت و پز هستند تا آشپزی خود را همیشه به روز کنند.

استفاده از ابزار مختلف و هم چنین خوراکی های مختلف در غذا باعث ایجاد حس هیجان و شادی و میل بیشتر به غذا می شود. شما می توانید با استفاده از ذوق و هنر خود، غذای رنگارنگ و زیبایی تهیه کنید که همه از دیدن و خوردن آن لذت ببرند، اما این به تنهایی کافی نمی باشد.آشپزی خوب اسراری دارد که لازم است اصول صحیح آن را بدانید. سرآشپز ها این نکته ها را رعایت می کنند و به همین دلیل آشپزی بی عیب و نقصی دارند.

همیشه یک سری نکات و فوت و فن هایی برای پخت و پز وجود دارد که قطعا هر آشپزی روزی به آن ها نیاز پیدا می کند. نکاتی که آشپزی را برای عاشقانش دوست داشتنی تر و دل چسب تر می کند.

فوت و فن هایی که در این کتاب می خوانید، مواردی است که سرآشپزهای باتجربه از کشورهای مختلف گفته اند. سرآشپزهای معروف این نکته‌ها را رعایت می‌کنند و به همین دلیل آشپزی آن‌ها همیشه مثال زدنی است
دسته بندی: کارآموزی » سایر

تعداد مشاهده: 14749 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 303

حجم فایل:5,484 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل